راه قدس از کربلاست ...

 

⭕️"راه قدس خیلی وقت است از کربلا گذشته است”

♦️دیروز رزمنده‌ها برای آزادی مسجد جامع خرمشهر می‌جنگیدند و در آرزوی رسیدن به کربلا بودند. روی در و دیوار آبادان می‌نوشتند راه قدس از کربلا می‌گذرد. در پادگان دوکوهه ذکر سینه زنی شان این بود:
“بهر آزادی قدس از کربلا باید گذشت، از کنار مرقد آن سرجدا باید گذشت.”

♦️آواکس و هواپیماهای جاسوسی آمریکائی اسرائیلی روی اروند بالا سر غواص‌های ایرانی عملیات کربلای چهار را لو می‌دادند که مانع رسیدن ما به کربلا و بعد از آن به قدس بشوند. رزمنده‌ها زیر گلوله باران فریاد می‌زدند:
“تا کربلا رسیدن یک یا حسین دیگر”

♦️حالا خیلی وقت است راه قدس از کربلا گذشته است. نه از کربلا و عراق که شرق تا غرب سوریه را هم طی کرده و پشت مرزهای اسرائیل در حوالی قنیطره و درعا دارد برای ورود به سرزمین‌های اشغالی لحظه شماری می‌کند.
“منتظریم کی شب حمله فرا می‌رسد…”

♦️اسرائیلی‌ها هفته گذشته پادگانی در جاده دمشق به درعا منتهی به سرزمین‌های اشغالی را زدند. پادگانی ‌که در و دیوارش پر از یا قدس انا قادمون بود. رسما اعلام کردند پادگان متعلق به ایران و محل تجمع رزمنده‌های ایرانی بوده است.
“به ميدان در آييم ، بازو به بازو، بتازيم تا فجر صبح رهايي، سپاه محمد می‌آيد، سپاه محمد می‌آيد”

♦️حالا از پادگان ادعایی تا مرزهای اشغالی کمتر از ۴۰ کیلومتر راه داریم. ما داریم به هم می‌رسیم. دستپاچگی اسرائیلی‌ها این روزها قدری طبیعی است.
“ما خواب دیده‌ایم که دیوار شیشه‌ای است، اینک رسیده‌ایم به تعبیر پنجره، تا آفتاب را به غنیمت بیاوریم، یک ذره راه مانده به تسخیر پنجره

✍ #وحید_اشتری

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.