موضوع: "معاونت پژوهش"

آلوده شدن بیش از 25 میلیون کاربر ایرانی به طلگرام طلایی

⭕️ بر اساس گزارش فنی و مستند و غیر قابل انکار که به همت چند متخصص در ایران منتشر شده http://vrgl.ir/pLlXf شرکت راهکار سرزمین هوشمند که سازنده نسخه دستکاری شده تلگرام است با اضافه کردن قابلیت های خاص بدافزاری در این آپ از بیش از ۲۵ میلیون کاربر ایرانی تلگرام مستقیم و به راحتی جاسوسی میکند .

⭕️ این شرکت که حتی اطلاعات دقیقی از گردانندگان آن در دست نیست پس از فیلتر شدن تلگرام تنها نسخه ای در ایران است که بدون نیاز به فیلترشکن به تلگرام متصل میشود و بنابراین به سرعت جایگزین نسخه رسمی تلگرام شد .
⭕️ اقای دکتر خرم آبادی معاون محترم دادستان چند روز پیش ار کانال رسمی خود در سروش، با گلایه از وزارت ارتباطات و اشاره به نرم افزار “تلگرام طلایی” و “هاتگرام” از حمایت دولت برای توسعه و نگهداری این اپ ها سخن گفتند.
⭕️حالا با توجه به حمایت های مشخص آقای وزیر آذری جهرمی از این آپ و شرکت پشت آن ، باید از آقای وزیر پرسید که آیا شما از قابلیت شنود و دسترسی های غیر قانونی و بدون اطلاع کاربران در این نسخه ها اطلاع داشتید یا خیر ؟

?اگر جواب به سوال بالا بلی است، که باید به حال مردم خون گریه کرد که به شما اعتماد کردن و سکان وزارت رو به شما سپردن و شما اینگونه از اطلاعات خصوصی آنها صیانت میکنید، باور کنید آقای وزیر زشته برای یه دولت که مجبور باشه برای اشراف اطلاعاتی ، بد افزار روی سیستم شهروندان خودش نصب کنه اونم از نوع آلودگی همگانی،من کارم اینه و درک میکنم نیاز امنیتی اشراف اطلاعاتی رو ولی این کار شما مثل اینه که در سد کرج سم بریزید همه بمیرن راحت شید دیگه مشکلی وجود نداشته باشه!!! اینا راهکارهای دهه ۶۰ آمریکا بود اونم در حدنظریه و هیچ کشوری اینقدر شفاف از مردمش جاسوسی دولتی نکرد و نخواهد کرد و نمیتواند بکند!!! اگر اثبات بشه با حمایت شما بوده حتما باید ۲۵ میلیون نفر از شما شکایت کنند، بر طبق قانون فعلی جرایم رایانه ای جمهوری اسلامی .

?اگر خیر که منتظر اقدام سریع شما برای قطع ید این شرکت از دسترسی به اطلاعات خصوصی مردم و معرفی اونها و مجازات خیلی سریعشون هستیم.

⭕️البته بسته به عکس العمل شما ما جواب سوالمون رو طی ۲۴ ساعت آینده خواهیم گرفت .
⭕️ به زودی بررسی دقیقی از این شرکت و افرادی که در آن فعالیت میکنند خواهیم کرد. از هر چیزی میشه عبور کرد جز جاسوسی سازمان یافته از مردم. شک نداریم که دسترسی نداشتن به تلگرام خیلی بهتر از آلوده کردن مردم به نسخه های غیر رسمی تلگرام به همراه مخلفات است! ⭕️ نصب اپ سروش و هر نسخه بومی ناقص دیگری قطعا شرف داره به اینکه بدافزار بدیم دست مردم!!!

ترس از ..

✨﷽✨

#حاج_آقای_قرائتی:

‌‌⚠️چرا از مرگ مى‌ترسیم⁉️

?راننده زمانى در جاده می ترسد كه یا
بنزین ندارد؛یا قاچاق حمل كرده؛ یااضافه
سوار كرده؛ یا با سرعت غیر مجاز رفته؛
یاجاده را گم كرده؛ یا درمقصدجایى را آماده نكرده؛
و یا همراهانش نااهل باشند.

?اگر انسان براى بعد از مرگ خود، زاد و
توشه لازم را برداشته باشد، كار خلاف نكرده
باشدراه رابداند درمقصد جایى رادر نظرگرفته
باشد، و دوستانش افراد صالح باشند ، و
حركتش طبق مقررات و مجاز باشد؛
نگرانى نخواهد داشت …

جلسه ویژه ی خانواده های طلاب

 

??خواهرانی که به دلیل عدم حضور در مدرسه، دعوتنامه فوق را دریافت نکرده اند لطفا زمان جلسه را به خانواده خود اعلام نمایند و فردا جهت دریافت دعوتنامه به اتاق فرهنگی مراجعه نمایند.


                                         باتشکر

اردوی طلیعه ...

توجه :                                              توجه :

 

قابل توجه طلاب پایه اول ؛ فردا دوشنبه 96/9/13 اردوی طلیعه برگزار می شود .

 

لطفا دفترچه یادداشت و لیوان شخصی همراه داشته باشد …

 

لحظات نابی برایتان آرزومندیم …

عضویت رایگان

طلابی که مایل به عضویت رایگان در کتابخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند یک قطعه عکس وفرم پر شده و500 تومان به معاونت پژوهش تحویل دهند.

وعدهء صادق و وعده ایی که خواهد شد ..

 

 

 

سرباز رهبر گفت :

تا کمتر از 3 ماه دیگر داعش از بین خواهد رفت و کمتر از 2 ماه تمام شد .

 

رهبر آن سرباز گفت :

اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید ، ما به این وعده صادق ، اطمینان داریم .

 

 

نتیجهء مجاهدت فداکارانهء سربازان گمنام امام زمان “عج”  

 

تجلیل از مقام شهدا با برگ جریمه !

 

 

 

شهرداری منطقه 7 اصفهان بنر شهید مدافع حرم « حسین آقادادی» پاره

و برگه اخطار و جریمه را به منزل شهید تحویل داد.

 

امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا از خود شهادت کمتر نیست !

مقام معظم رهبری

فرزند بیشتر زندگی بهتر ...

 

#خانواده ریاضی تهران

این خانواده با وجود تلاشهای علمی زن و مرد خانواده ؛ وظیفه ی اصلی و خطیر فرزند آوری و فرزند پروری را به نحو احسن انجام داده اند …

 

زندگیشان پر از آرامش و یاد خدا «ان شالله»

سرعت عمل درمطالعه

سرعت عمل درمطالعه (تندخوانی )

انسان همانگونه که درکارهای مختلف می تواند سرعت عمل داشته باشددرمطالعه نیز می تواند اینگونه باشد وعلاوه بر صرفه جویی دروقت ودستیابی به منابع فراوان ، درراه رشد وتعلی فکری وعلمی خویش گامهای بزرگی بردارد. براساس آمارارائه شده ، مردم ایران معمولا درهردقیقه 150 کلمه می خوانند ودر حدود 99% آنها بیش از 240 کلمه دردقیقه نمی توانندبخوانند که 240 کلمه دردقیقه تقریبا دو صفحه کتاب جیبی می شود.این کمی سرعت درخواندن به خاطر عدم آگاهی ازشیوه هی تند خوانی است.

مابایدمیدانی رابرای چشم در نظر بگیریم که چشم بتواند ، بیشتر ببیند وروشی اتخاذ کنیم که آنچه رامیبیند بفهمد. بایادگیری شیوه های تندخوانی واستفاده ی خوب ازاستعداد ها شخص قادر خواهد بود که در هر دقیقه 10 صفحه ودر یک ساعت 600 صفحه کتاب رابخواند.

دربدن هرانسانی علاوه بر نیروهای بالفعل نیروهایی بالقوه نیز وجوددارند که باید شکوفا شوندفردی که در دقیقه 240 کلمه می خواند باتمرین وممارست می تواند نیروی نهفته دروجودخودرابه جایی برساند که درهردقیقه 1200 تا1500 کلمه رابخواند.

 

اهمیت تندخوانی

باتوجه به اینکه درقرن حاضر ، حرکت به سوی کشف مجهولات و ناشناخته ها شتاب بیشتری بخود گرفته است وانسان کنجکاو می کوشد تادر کمترین زمان بیشترین مطلب رابیاموزد وبا سرعت بیشتری به تازه های عملی دست یابد وبادرنظر گرفتن فواید تند خوانی که بعدن مطرح خواهد شد ، می توان به اهمیت تند خوانی پی برد.در صورتی که شیوه های تند خوانی رابکارگیریم ، میزان مطالعه وفهم مطالب به 4 برابر افزایش خواهدیافت.

 

منبع :کتاب روشهای تسریع درخواندن ودرک ازمحمدحسین حق جو صفحه 17 و 18

تند خوانی

روشهای تسریع درمطالعه ودرک مطلب :

بانگاهی گذرابه متون اسلامی،اعم ازقران وروایات می توان به توجه اسلام نسبت به سرعت عمل پی برد.

خداوندمتعال درقرآن کریم می فرماید:"درعمل خیر سرعت وپیشی بگیرید”

قرآن با استفاده از واژه هایی همچون سبقت وپیشگامی ، یک مسلمان را به امور فیزیکی وفعالیتهای جسمی ومعنوی تحریک وترغیب می کند.چنین واژگانی درصددندبه انسان بفهماند که ازاستعدادهای نهفته دردرونش به بهترین وعالی ترین وجه با سریع ترین روش بهره برداری کند.

درمقابل واژه های مثبت که انسان را به سرعت درعمل ترغیب می کنند،واژه هایی درقرآن به چشم می خوردکه اوراازکسالت وتنبلی برحذر می دارند.سرعت عمل برای استفاده ی بیشترازفرصت هاست همان چیزی که حضرت علی علیه السلام بر استفاده ی ازآن تاکید کرده و می فرمایند : ” ازفرصتهااستفاده کنید ، زیرا فرصتها همچون ابر بهاری می گذرند.”

انواع سرعت عمل :

سرعت عمل انواع فراوانی دارد که به آنها اشاره میشود ولی دراینجاتندخوانی مدنظر ماست که درادامه به تندخوانی واهمیت آن می پردازیم.

* تند گویی

*تندنویسی یاتندروی

*تندبینی

*تندخوری

*تندخوانی

                                                                      

                                                                             ادامه دارد………………………..

1 2